کرمان رصد

آخرين مطالب

سریال گردن زنی چند قسمت است| روز و ساعت پخش سریال گردن زنی فرهنگي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، سریال گردن زنی یکی از سریالهایی است که گویا بر اساس واقعیت نوشته شده است. سریال گردن زنی ذهن خیلی از مخاطبین را به خود اختصاص داده است و با همین چند قسمت اول کلی مخاطب به خودش اختصاص داده است. سریال گردن زنی درباره عروس و دامادی است که در شب عروسی شان میمیرند و باقی ماجراها اتفاق می افتد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
روز و ساعت پخش سریال گردن زنی سریال گردن زنی محصول تازه فیلم نت از جمعه 23 شهریور پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی آن هم هر هفته در همین روز و ساعت 12 ظهر از همین پلتفرم منتشر خواهد شد.

کرمان رصد

سریال گردن زنی چند قسمت است عوامل سریال گردن زنی درباره اینکه این سریال چند قسمت است هنوز اطلاع رسانی نشده است اما می توان اطمینان داشت که این سریال یک درام پر کشش است. به گفته فیلم نت 15 قسمت دارد.
داستان سریال «گردن زنی» از چه قرار است؟ در شب عروسی یک زوج جوان، مردی برای تسویه حساب با داماد، وارد خانه این زوج می‌شود و عروس و داماد را می‌کشد. مرد انگیزه ناموسی برای این کار دارد اما از دلارهای موجود در گاو صندوق خانه عروس هم نمی‌گذرد. با به میان آمدن پای خانواده‌ها و پلیس مشخص می‌شود، عروس و داماد با هم همسایه بوده‌اند و خانواده‌هایشان ارتباط قدیمی دارند. ارتباطی که کم‌کم پرده از رازهای آن برداشته می‌شود. ریتم سریال تقریبا تند است، اما هنوز به دلیل گره‌افکنی در داستان، مدام دچار گسستگی دراماتیک می‌شود و باید منتظر بود و دید این گره‌ها در نهایت کجا به هم می‌پیوندند و باز خواهند شد. با پخش دو قسمت از سریال در برخی رسانه‌های غیررسمی شایعه‌ای منتشر شده که داستان «گردن‌زنی» واقعی است. اما در ابتدا و تیتراژ درباره این موضوع صحبت نشده.
عوامل ساخت سریال «گردن زنی» عوامل اصلی سریال «گردن‌زنی»، یعنی کارگردان و تهیه‌کننده، اولین تجربه خود در زمینه سریال‌سازی را پشت سر می‌گذارند. سامان سالور از ابتدایی دهه 80 به صورت مستمر در حال فیلمسازی است و برخی از آثارش مانند «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» در جشنواره‌های داخلی و خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا او برای اولین‌بار کارگردانی یک سریال را برعهده گرفته. سالور با تجربه دو دهه کارگردانی، قاب‌بندی‌های خوبی ارائه می‌دهد و تا اینجای کار سعی کرده با حفظ ریتم، ساختار یک داستان درام جنایی را تا حد معقول رعابت کند.
تهیه‌کننده «گردن‌زنی» علی قربان‌زاده است. او که بازیگری را از دهه 70 شروع کرد و در سال‌های اخیر بیشتر در آثار دوست صمیمی‌اش سامان مقدم حضور داشت، حالا برای اولین‌بار نامش به عنوان تهیه‌کننده یک سریال بلند مطرح شده. در کنار اینها زامیاد سعدوندیان به عنوان نویسنده حضور دارد. او تجربه نوشتن فیلمنامه سریال را از دهه 90 دارد. نویسندگی سریال‌های تلویزیونی «مسیر انحرافی»، «سقوط یک فرشته»، «دختران حوا» و «آمین» در کارنامه این نویسنده دیده می‌شود. سعدوندیان در مجموعه «آمین» تجربه نوشتن داستانی جنایی پلیسی را داشت. اما حالا سراغ یک جنایت خانوادگی و ناموسی رفته و باید دید با پیش‌رفت داستان، قصه «گردن‌زنی» به کجا ختم خواهد شد./دیجی کالا
رده بندی سنی سریال گردن زنی در توضیح این سریال درام معمایی اعلام شده است که مناسب تماشا برای افراد زیر 15 سال نیست.
سامان سالور کیست؟ سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. نخستین فیلم بلند او ساکنین سرزمین سکوت برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم صوفیه شد.او با فیلم ترانه تنهایی تهران به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش 15 روز با کارگردانان به جشنواره فیلم کن 2008 راه پیدا یافت.فیلم‌های سینمایی تمشک، سیزده 59 و آمین خواهیم گفت از دیگر ساخته‌های سالور هستند./ایمنا
مخاطبان درباره اولین قسمت سریال «گردن زنی» چه گفتند؟ یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که پخش خود را از پلتفرم آغاز کرده، «گردن زنی» سامان سالور است؛ سریال جنایی – معمایی که نخستین سریال سالور در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود و به‌نظر می‌رسد با نخستین قسمت توانسته رضایت مخاطبان را همراه داشته باشد و خیلی‌ها آن را با «زخم کاری» که آخرین قسمتش پخش شده، مقایسه کرده‌اند.
* سامان سالور آخرین فیلمی که برای سینما ساخت، «سه کام حبس» بود که سال1398 تولید و در جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر رونمایی شد؛ فیلمی با بازی محسن تنابنده و پریناز ایزدیار که قصه اجتماعی – خانوادگی به‌دنبال داشت.
* «گردن زنی» سامان سالور درحالی پخش خود را شروع کرده که پوستر این سریال هر مخاطبی را به یاد تابلوی شام آخر می‌اندازد. سریالی که عنوان شده حداقل در قسمت آغازین خودش استانداردهای سریال‌سازی‌ را رعایت کرده و فیلمنامه‌ای که زامیاد سعدوندیان نوشته شروع خوبی داشته است.
* این سریال شروعی پراتفاق و درگیرکننده داشته و قصه 2خانواده را روایت می‌کند که با یکدیگر وصلت کرده و فرزندانشان به نام «نیما» و «باران» با یکدیگر ازدواج می‌کنند. این زوج تصمیم می‌گیرند با ترک مراسم عروسی و رفتن به ‌ماه عسل، مهمانان را غافلگیر کنند.
* سالور در این سریال و البته در قسمت اول شخصیت‌های متعددی را به داستانش راه داده و مخاطب با کاراکترهای مختلف آشنا می‌شود و البته عنوان شده که هرکدام از شخصیت‌ها قصه خاص خود را دارند.
* تهیه‌کننده این سریال علی قربان‌زاده است؛ یکی از بازیگران معروف دهه70 و میانه80. زمانی که سالور عکس خودش را در کنار قربان‌زاده منتشر کرد همه از دیدن عکس و تغییر ظاهری قربان‌زاده متعجب شدند.
* یکی از مخاطبانی که به‌نظر سینمای سالور را دنبال می‌کند، نوشته سامان سالور همانطور که در سینما موفق بوده، سریال‌سازی را هم بلد است. سریال درواقع از آخر شروع می‌شود. یک جنایت اتفاق می‌افتد و در قسمت‌های بعد با کمک فلاش‌بک، سریال به ما نشان می‌دهد که چرا شخصیت‌ها به این نقطه رسیدند. * یکی دیگر از مخاطبان هم گفته وقتی قسمت اول سریال به پایان رسید، کنجکاویم تا قسمت‌های بعدی را ببینیم. این سریال توانسته بازی‌های روان و یکدستی داشته باشد؛ هر چند برخی از بازیگرانش شناخته‌شده نیستند. * اما برخی نیز خشونت بیش از اندازه در سریال را نکته منفی آن داشتند؛ خشونتی که در سریال «زخم کاری» خیلی زیاد و «داریوش» در یک یا 2سکانس دیده شده است؛ هر چند نمایش خانگی رده سنی را برای تماشای سریال لحاظ کرده، اما خیلی‌ها تماشاگر این سریال‌ها هستند. * در این سریال مهران غفوریان نیز حضور دارد. بازی متفاوت این بازیگر کمدی در «زخم کاری» زمینه را برای حضورش در نقش‌های جدی ایجاد کرده و خیلی از تماشاگران از بازی او تعریف کرده‌اند./همشهری
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/660507/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آرش رضاوند قصد خروج از ترکیب استقلال را دارد

گاردیو برای ماندن در باشگاه پرسپولیس چه شرطی گذاشته است

خلاصه والیبال طبیعت 3 – مس رفسنجان 0

رامین رضاییان به رفتن نکونام چه واکنشی نشان داد

وعده خدا در خصوص نابودی اسرائیل حق است

برگزاری یادواره هفت هزار بانوی شهیده کشور در اختیار آباد کرمان

ایران حمله کرد تا از وزن ژئوپلیتیک خود حفاظت کند

سریال گردن زنی چند قسمت است| روز و ساعت پخش سریال گردن زنی

جلسه اندیشه‌ورزی جنگ شناختی با محوریت هوش مصنوعی برگزار شد

آخرین دفاعیات متهمان پرونده فساد در فوتبال اخذ شده است – آفتاب نو | اخبار ورزشی

دیدار با رفیق ناباب ناگاه استراتژیک شد؟

ترک مدرسه؛ چاره امروز، بیچارگی فردا

زیدآبادی نوشت: نکته و پرسشی دربارۀ بازداشت ابوالفضل قدیانی

سانسور درد؛ بیماری خطرناکی که در ایران درباره‌اش مخفی‌کاری می‌شود

اسب پیشکشی دندان نداشت

خیر و برکت!

خواب اسرائیل برای لبنان

کدام موشک‌ها در «وعده صادق2» شلیک شدند؟

ماجرای شبی که آسمان و زمین اسرائیل را موشک‌های ایران روشن ساخت

پاسخ به نتانیاهو

همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری|اخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح/ لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان رای نیاورد

دانشمندان سریع‌ترین تصاویر جهان از اتم‌ها را ثبت کردند

انقلاب در هوش مصنوعی مایکروسافت

فضاپیما استارشیپ از روی مجموعه باز شد!

تنبیه شدید یک دانش‌آموز در کهنوج/ماجرا کنک کاری لو رفت+فیلم

واکنش به تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در کهنوج

آسفالت فرسوده کمربندی کرمان صدای رانندگان را درآورد + فیلم

بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی؛ آموزش و پرورش کرمان: برخورد قانونی می‌کنیم (+عکس)

بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی

بازدید سالانه بیش از 200 هزار گردشگر از میراث طبیعی جهانی شهداد

ماجرای تنبیه شدید یک دانش‌آموز در کهنوج چه بود؟ (فیلم)

ما جان خود را برای تحقق منویات رهبر معظم فدا می کنیم

حمایت مردم ماهان با کاروان خودرویی از عملیات وعده صادق 2

کرمان پایلوت شهر دوستدار سالمند شد

آینده حزب‌الله و لبنان بعد از عملیات زمینی اسرائیل

تروریست

متی نصرالله؟! هزار باده ناخورده در رگ تاک است!

حمله تکفیری‌های هماهنگ با اسرائیل به غیرنظامیان در شرق کشور

طولانی ترین جت های سیاه چاله ها

یک کشف غیر عادی درباره کهکشان‌های اقماری

توئیت روزنامه‌نگار برجسته جهان عرب خطاب به رهبر انقلاب

مدت زمان صدور پروانه ساختمانی در برخی نقاط 30 ماه است

تحقق 100 درصدی صدور پروانه نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده

خط و نشان جدی مدعی جدید والیبال‌ ایران

تصاویر جدید محمدرضا گلزار با استایل ورزشی منحصر به فرد + عکس

سالانه چند پروانه ساختمانی صادر می‌شود؟

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی کرمان

لیگ برتر والیبال؛ برتری طبیعت با شکست مس رفسنجان

لزوم همکاری جامعه مهندسی با شهرداری در توسعه شهر رفسنجان

ماجرای تنبیه شدید یک دانش‌آموز در کهنوج | معلم کهنوجی با سیلی‌فک دانش‌آموز 6 ساله را شکست +فیلم